Skip to main content

Parasit perasuah Umno dah mula berpaut dan makin menggila dalam kerajaan PH.

Cerita lama tetapi orangnya tetap sama,hapraknya bertambah ,busuknya makin meloyakan bila kerajaan dah berubah.

Blog ini adalah pejuang sejati kerajaan baru,negara baru,Malaysia Baru..

Dibawah adalah cerita yang pernah viral ke whatspp penulis,Satu ketika penulis tak pernah ambil peduli kerana jembalang ini memang spesis Umno yang korup dan perasuah tegar.

Tetapi bila jembalang ini terus lompat menyokong pimpinan Pakatan Harapan kerana mahu selamatkan bisnes sudah Mula berjinak jinak dgn Tun Mahathir dan Tan Sri Muhyiddin, penulis berharap semua penyokong kerajaan perlu peduli,pemimpin negara juga amat perlu ambil tindakan tangkap dan humban ke penjara. Harap pihak SPRM tolong buat kerja.

Ini baru mukadimah..ada rentetan bersiri sleeps ini.




Tan Sri IGP baik orangnya, orang sekeliling ambil peluang atas kebaikan dirinya, Datuk Mustapha seperti gambar dibawah mengaku kawan rapat Tan Sri IGP hingga boleh sponsor sampai ke Paris. Kata dia lah..



Heboh jugak di KL bila anak kepada Datuk Mustapha ditangkap polis kerana memiliki 1.5kg dadah jenis heroin. Bukan sikit dah lebih sekilo macam sebungkus Milo 1.5kg. Cuba bayangkan banyak mana dadah heroin tu bila dibungkus sebesar kampit Milo.. banyak bukan main..
Datuk Mustapha

Agaknya si Mawardi CEO AMP Sdn Bhd anak kepada Datuk Mustapha ni bancuh heroin serupa air milo kot..

Bila anak dah kena tangkap...Datuk Mustapha sudah pasti akan melakukan apa saja untuk lepaskan Mawardi atau Adi ,khabarnya IGP dipujuk untuk lepaskan Adi ..

Mungkin juga digunakan kabel besor untuk mintak beaks TPM bagi arahan lepaskan.. IGP patut jauhkan diri dari orang orang yang tak berapa elok latar belakang, tak pasal dikaitkan pula dengan dadah,sudahlah terkait dengan group judi sekarang tersangkut pula dengan dadah heroin. Baru berapa hari saja jadi IGP ,Tan Sri IGP dah jadi taik dihurungi lalat lalat pembawak penyakit...


Cuba kita bayangkan kalau orang biasa biasa kat kampung ditangkap pekena air ketum,agaknya Tan Sri IGP boleh dikawtim macam Datuk Mustapha mintak di lepaskan  anaknya atau tidak..




pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik DS Mohammad Salleh teruskan pendakwaan kpd tertuduh...jgn bertolak angsur...1.5kg banyak tu!!!

Comments

Popular posts from this blog

Pemimpin Kanan PDRM Terlibat Jenayah Terancang Dah Sama Hebat Dengan Hantu Raya BN

Legasi BN cukup berakar didalam kerajaan PH, contohnya seperti hantu raya mamak yang sekarang sedang sibuk menyamun  walaupun kerajaan baru. HEBAT!  Termasuk juga penjawat awam yang bermuka muka,licik dan tak kurang hebat seperti hantu raya yang kuat menyamun.  Blog ini ingin pihak atasan terutamanya Tun M ambil perhatian dan siasat adakah benar Dcp Datuk Mohd Shuhaily B Mohd Zain bos besar SB pangkat KPP di E1 dan Datuk Mohd Hasbullah B Ali Ketua Jabatan Pencegahan Jenayah IPK Sarawak terlibat didalam jenayah terancang. Menjadi rahsia umum yang Datuk Hasbullah proksi kepada mantan IGP Tan Sri Khalid  yang mempunyai kaitan dengan underworld.Datuk Hasbullah menjadi tukang kutip wang dari underworld,mempunyai safe house untuk menyimpan wang haram ,kereta mewah dsb.. Adakah benar Gengster bayar jutaan ringgit kepada mantan IGP melalui Datuk Hasbullah. Setelah Datuk Hasbullah ditukar ke Sarawak ,Datuk Shuhaily pula menjadi proksi kepada Hasbullah di ibu k

Barua Umno Sapu Projek Dalam Kerajaan PH

Jembalang di bawah ini adalah barua umno,orang kuat Zahid Hamid.Melahap banyak project dibawah KDN dan PDRM disapu bersih dengan negotiations cemerlang tanpa digugat oleh SPRM. Datuk Mustapha Barua Mustapha ni menggunakan Datuk Halim bekas setpol zahid Hamidi untuk mendapat segala jenis kontrak melalui syarikat Ali baba dimilikinya semasa BN berkuasa.  Syarikat barua ini tidak punyai expertise tapi barua ni tetap dapat kontrak jutaan ringgit. Sekarang  bila nyawa di  hujung tanduk kontrak dah tamat dan gagal(boleh disahkan oleh pdrm) dia lompat berpaut pada PH pula!  Barua ni pula guna  sahabat baiknya Tan Sri Rahmat iaitu  ahli keluarga Tun Mahathir untuk  menyelamatkan perniagaannya. Apa yang menyedihkan lagi barua ni menggunakan anak Tan Sri Rahmat iaitu Hairy yang menjadi mediatornya supaya berunding dengan Tun M, Tan Sri Muhyiddin dan KSU KDN untuk project berbillion ringgit yang akhirnya akan jatuh ketangan kaum puak kroni Umno. Apa yang dijalankan pihak kerajaan PH adalah telu

Betulkah Mat Sabu Dan SetPol Bela Hantu Raya Umno BN. SPRM Dah Kelabu Asap?

PH berjuang mahu menghapuskan taik dan kotoran Umno BN,tetapi blog ini melihat pemimpin PH telah menjadi kesinambungan atau lebih tepat mengganti tempat pemimpin Umno BN. Kotornya sama,rasuah dan selewengnya sama cuma ganti nama parti dan orang saja. PH gagal sama sekali menghapuskan pemberi  perasuah legasi Umno,mereka ini korporat besar,syarikat besar yang dahulu membiaya kerajaan Najib kemudian tanpa segan silu berpatah arang menjadi tukang kipas kerajaan PH pula. Ambil contoh pendedahan Rafizi mengenai SetPol Menteri Pertahanan Mat Sabu yang pada waktu itu belum pun angkat sumpah sudah di mandikan dengan wang ratusan ribu ringgit untuk membayar hutang. Menarik juga apabila SPRM menjadi kelabu asap langsung tidak ambil tindakan seolah  rasuah jenis ini seperti halal kerana tidak melibatkan pemimpin sasaran mereka. Kemudian Mat Sabu menjadi perhatian lagi apabila cukup kerap ke luar negara.Semenjak menjadi menteri sudah lebih 6 kali dia terbang. Yan